ЧЕРГОВІ ЗУСТРІЧІ В МЕЖАХ ПРОЄКТУ «ШКОЛА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ К-ПНУ 2022»

ЧЕРГОВІ ЗУСТРІЧІ В МЕЖАХ ПРОЄКТУ «ШКОЛА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ К-ПНУ 2022»

Перехід вищої школи України на стандарти європейської освіти актуалізує проблему формування нової генерації фахівців, готових сформувати національні цінності студентської молоді в сучасних викликах часу. Цінністю сучасної вищої освіти є педагог – інтелектуал, інтелігент, носій духовної культури, новатор, котрий здатний до інноваційної діяльності та готовий до нововведення у свою професійну діяльність змін у змісті й технологіях навчання і виховання, що передбачають підвищення їхньої ефективності. Формування національно-культурної ідентичності здобувача вищої освіти виявляється у суб’єктивному переживанні належності до українського народу, нації, свідомому прийнятті його моральних цінностей, що характеризуються ототожненням і формуванням відповідної національної Я-концепції, що виявляється у власній самоповазі, національній гідності, умінні користуватись правами і свободами, справедливості, відповідальності, любові до України та бажанні пов’язати свою долю з долею України.

Вирішення цих завдань є одним із ключових аспектів у професійній діяльності сучасного науково-педагогічного працівника вищої школи, що й було предметом обговорення 07 та 09 червня 2022 під час чергових зустрічей учасників проєкту «Школа професійного розвитку викладачів К-ПНУ» Катерини ГЕСЕЛЕВОЇ, Наталії РИБАК, Наталії СЛАВІНОЇ і Анни СЕМЕНЮК-ПРИБАТЕНЬ зі спікером Іриною КУЧИНСЬКОЮ, завідувачем, професором кафедри педагогіки та управління навчальним закладом, доктором педагогічних наук, професором.

Спікер також розкрила зміст та особливості реалізації основних аспектів компетентнісного підходу, який передбачає спрямування освітнього процесу на формування й розвиток ключових (базових, основних) і предметних компетентностей особистості здобувача вищої освіти та сприяє вихованню гармонічної, всебічно розвиненої та високоосвіченої особистості.

Окрім того, Ірина Олексіївна наголосила учасникам проєкту на тому, що в умовах сьогодення важливо сприяти активізації у здобувачів вищої освіти національної свідомості, наділеної глибокою громадянською відповідальністю, з високими духовними якостями та активною громадською позицією, здатної до саморозвитку і самовдосконалення, адже рівень розвитку країни, цілком очевидно, залежить й від якості вищої освіти, яка є фундаментом майбутнього, високого рівня освіченості та професійної підготовки сучасних фахівців.

Навчально-методичний центр забезпечення якості освіти