Історія успіху випускника К-ПНУ

Історія успіху випускника К-ПНУ

Діана Корній – випускниця К-ПНУ педагогічного факультету спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація.

Гармонія в собі

1.Що спонукало Вас обрати спеціальність 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація і стати студентом педагогічного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка?

Із дитинства я обожнювала малювати. Усі мої шкільні зошити були змальовані. Я ходила до художньої школи 5 років і весь свій вільний час малювала. Тому, з вибором професії проблем не виникло.

Разом із мамою знайшли інформацію про те, що в м. Кам’янець-Подільський на педагогічному факультеті К-ПНУ є кафедра образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та реставрації творів мистецтва. Ми подали документи, я пройшла фаховий іспит, набрала, до речі, найбільший бал серед вступників та пройшла на державне місце.

2. Розкажіть, будь ласка, про свої студентські роки. Чим запам’яталися роки навчання на факультеті? Кого із викладачів згадуєте? Згадуючи студентські роки, за чим жалкуєте? Спілкуєтеся зі своїми одногрупниками? Вони працюють за фахом?

Я обожнюю свої студентські роки. Кафедра, на якій я навчалася, – особлива. Викладачі – найкращі. Із багатьма я підтримую дружні і теплі взаємини. Моїм куратором був Підгурний Іван Станіславович, який привив любов до графічного дизайну. Кліщ Оксана Андріївна допомагала розвиватися у ньому. З особливим теплом пригадую пари з живопису у Бориса Михайловича Негоди. Неймовірно вдячна за нереальний професіоналізм та підтримку Паур Ірині Василівні. Це моя сім’я, а не просто викладачі з університету. Усі вони прекрасні спеціалісти та чудові люди.

Згадуючи свої студентські роки, сумую за тихим і мирним часом без пандемій та війн. Живу теперішнім, а не минулим. Спілкуюся зі своїми двома подругами з групи, які теж працюють за фахом.

3. Які навички Ви здобули під час навчання в університеті? Зважаючи на Ваш практичний досвід, як Ви вважаєте, які предмети потребували більш детального вивчення?

Я здобула багато навичок під час навчання. Особливо цінними були пари із живопису, рисунку, графічного дизайну, основ фотографій. Тобто всі фахові предмети. Мені було достатньо пар. Я багато працювала самостійно, а на більше в мене не вистачало б часу.

Під час навчання на магістратурі я сформувала навичку: досягати максимальних результатів. Тому, у мене були такі досягнення: 1 місце в рейтингу факультету, Найкращий митець Кам’янця-Подільського, відмінно завершила навчання. Лого, яке я створила для нашого університету під час навчання, затвердили на державному рівні і використовують зараз. Після навчання я одразу розпочала працювати за фахом.  

4. Де Ви зараз працюєте? Що входить в коло Ваших обов’язків? Вам подобається робота? Чим запам’яталися перші дні роботи?

Я працюю у декількох сферах. Найбільшою частиною моєї професійної діяльності є графічний дизайн та сфера цифрових ілюстрацій. Працюю фрілансером на іноземних платформах та інколи беру замовлення в українських замовників. У коло обов’язків входить – вчасно та якісно виконувати замовлення.

Інша частина моєї діяльності – це викладання. Я вже більше трьох років проводжу індивідуальні онлайнові уроки з графічного дизайну та цифрового малювання у графічних редакторах.

Зовсім недавно захопилася фотографією і вже встигла зробити більше десятка фотосесій, але це більше як хобі.

Я люблю свою роботу. Вона – найкраща.

5. Що Вам допомагає у роботі? У чому черпаєте сили, натхнення? Які цікаві проєкти виконували? Чи маєте час на відпочинок?

У роботі допомогає дисципліна, яку мені вдалося розвинути ще в студентські роки. Працювати вдома – це баланс між роботою та життям. Натхненням мені слугує буквально все: я люблю життя і знаходжу прекрасне у кожному його прояві. Також мене надихають мої учні, якими я захоплююся.  Останнім із цікавих проєктів було створення коміксу. На жаль, не можу показати його, так як це не дозволяється за умовами контракту. 

Відпочинок? Так. У моїй роботі дуже важливо знаходити час на відпочинок. Я повинна бути в тонусі та ресурсі, щоб виконувати замовлення, спілкуватися з людьми, генерувати ідеї. Та особливо, щоб віддавати енергію учням. Вважаю, що інакше викладання неефективне, а для мене зовсім не можливе.

6. У чому секрет Вашого успіху? Які плани на майбутнє?

Секрет успіху полягає в дисципліні, працьовитості, вмінні раціонально мислити.  Я не художник, а графічний дизайнер. Уміти прораховувати кроки наперед – важливий складник у моїй професійній діяльності, що допомогає ставити чіткі плани та досягати своїх цілей. Також вміння імпровізувати, підлаштовувати/підлаштовуватися під обставини.

Плани на майбутнє?! Перше, що спадає на думку, це – вижити. У країні війна і планувати на довготривалу перспективу не приходиться. Але якщо дуже коротко та одним словом – розвиватися.

7. Дайте поради студентам університету та абітурієнтам: як правильно планувати свій час, ставити мету, визначати пріоритети?

Потрібно завжди розставляти пріоритети та визначати часові межі. Якщо є те, у чому ви хочете найбільше розвиватися – приділяйте цьому найбільше часу. Також обов’язково займайтеся самовихованням, приділяйте час духовному розвитку, тримайте тіло в тонусі. Тільки гармонія дозволить працювати на максимум і не вигоряти.

8. Які Ваші побажання alma-mater?

Мабуть, більше цінувати тих, хто докладає зусилля для її розвитку. Я знаю, що моя кафедра особлива, завжди всі викладачі працювали над тим, щоб кожний студент відчував себе потрібним і хотів навчатися та розвиватися. Бажаю цього всім іншим кафедрам.

Кафедра образотворчого і декоративно-прикладного
мистецтва та реставрація творів мистецтва

Пресцентр