Заняття програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників «Удосконалення професійної компетентності науково-педагогічного працівника як запорука якісної освітньої діяльності в К-ПНУ» тривають

Заняття програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників «Удосконалення професійної компетентності науково-педагогічного працівника як запорука якісної освітньої діяльності в К-ПНУ» тривають

У Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка відбулися чергові зустрічі в межах програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників «Удосконалення професійної компетентності науково-педагогічного працівника як запорука якісної освітньої діяльності в К-ПНУ».

Учасники обговорили питання організаційно-методичного забезпечення практичної підготовки здобувачів вищої освіти. Завідувач практики університету Людмила Римар особливу увагу звернула на актуальність практичної реалізації дуальної форми здобуття вищої освіти на спеціальностях університету, важливість розширення системи партнерських зв’язків з базами практик – університетами та установами світового і вітчизняного освітньо-наукового простору задля закріплення взаємовигідного партнерства у сфері формування конкурентоздатних фахівців.

В умовах оптимізації навчальних закладів, реформування усіх сегментів вищої освіти, питання забезпечення якості підготовки фахівців є актуальним й відповідно потребує особливої уваги. Моніторинг якості підготовки фахівців є важливим складником внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти університету і проводиться з метою перевірки та покращення освітньо-наукового процесу. Одним із складників цього процесу є вивчення думки учасників освітнього процесу та зацікавлених сторін щодо якості освітньої діяльності, стимулювання професійного зростання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, врахування пропозицій учасників освітнього процесу та багато іншого. Усі ці складники стали предметом обговорення на черговому занятті курсів підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у нашому університеті (спікер: керівник відділу моніторингу якості підготовки фахівців та підвищення їх кваліфікації, кандидат історичних наук Діана Яблонська).

Ще одним важливим складникоми освітнього процесу є співпраця зі стейкголдерами, залучення їх до проведення лекцій та практичних занять, проведення практик тощо. Про роль стейкголдерів освітньої програми у формуванні цілей і програмних результатів навчання поінформував керівник відділу профорієнтаційної роботи, доуніверситетської підготовки та сприяння працевлаштуванню випускників університету, кандидат історичних наук, доцент Володимир Адамовський.

Продовжуймо підвищувати якість освіти разом!

Пресцентр