Як організувати проведення відеолекцій? Які методи дистанційного навчання варто застосовувати викладачеві? Які види завдань пропонувати студентам для якісної організації дистанційного навчання? Ці та інші важливі питання представлені в новому випуску інфобюлетеня «Як підтримати чесність дистанційного навчання?» в межах Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP). Цей номер має на меті допомогти викладачам та адміністраціям закладів вищої освіти побудувати освітній процес злагоджено, не зважаючи на карантинні обмеження та неможливість аудиторного навчання. Окрему увагу присвячено типам завдань та оцінюванню, – як налагодити дистанційний процес здобуття освіти.
Ознайомитися із матеріалом можна за покликанням тут.
Зореслава Шевчук, кандидат філологічних наук,
методист вищої категорії навчального відділу