В університеті активно реалізується проєкт «Школа професійного розвитку викладачів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка».
16-17 грудня 2020 р. продовжено цикл онлайн-семінарів для учасників проєкту зі спікерами – Шевчук З. С., кандидатом філологічних наук, старшим викладачем кафедри української мови, методистом вищої категорії навчального відділу, та Дуткевич Т. В., завідувачем, професором кафедри психології освіти, кандидатом психологічних наук, професором.
Під час зустрічі Зореслава Сергіївна розкрила основні аспекти досвіду та політики закладів вищої освіти з питань дотримання академічної доброчесності, а також проаналізувала практику таких закордонних ЗВО, як: Університет Джорджа Вашингтона (США), Університет штату Юта (Солт-Лейк-Сіті, США), Північно-Східний університет (Бостон, США), Массачусетський технологічний інститут (Кембридж, США) та ін. Спікер організувала активну дискусію з учасниками проєкту – науково-педагогічними працівниками кафедр університету: асистентом кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти, кандидатом психологічних наук Буйняк М. Г.; старшим викладачем кафедри теорії та методик дошкільної освіти, кандидатом педагогічних наук Пукас І. Л.; асистентом кафедри фізичної реабілітації та медико-біологічних основ фізичного виховання Горбатою Р. М.; асистентом кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, кандидатом технічних наук Белінською К. О.; старшим викладачем кафедри теорії та методик початкової освіти, кандидатом педагогічних наук Ковальчук О. В.; старшим викладачем кафедри екології, кандидатом сільськогосподарських наук Тютюнник О. С.; викладачем кафедри іноземних мов Дубінською А. В. Також вона наголосила на важливості дотримання академічної доброчесності в університеті педагогічними, науково-педагогічними працівниками та здобувачами вищої освіти, що передбачає: посилання на джерела інформації в разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей; дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права; надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність; контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти; об’єктивне оцінювання результатів навчання тощо. Під час онлайн-зустрічі спікер провела з учасниками цікаві заходи на платформі https://jamboard.google.com/ .
Спікером заняття наступного дня була Дуткевич Тетяна Вікторівна, завідувач, професор кафедри психології освіти, кандидат психологічних наук, професор. У межах цієї зустрічі жваво обговорювали формування професіоналізму викладача та його педагогічної майстерності. Як зазначила спікер, важливим аспектом для науково-педагогічного працівника є Feedback skills – уміння забезпечити постійний і цілеспрямований процес отримання інформації про перебіг та результати навчально-професійної діяльності студентів, розробки на її основі коригувальних дій із удосконалення системи навчання тощо.
Тетяна Вікторівна, побудувавши свою зустріч на активному діалозі з учасниками проєкту, назвала основні елементи, які необхідні для професійного становлення викладача, зокрема: креативність, інноваційність, здатність раціонально організовувати свій час, працювати в команді, допомагати іншим.
Продовжуймо й надалі реалізовувати систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в Університеті Огієнка!
Навчально-методичний центр забезпечення якості освіти