Кафедра теорії та методик початкової освіти провела науково-методичні семінари в закладах освіти Кам’янеччини

Кафедра теорії та методик початкової освіти провела науково-методичні семінари в закладах освіти Кам’янеччини

З 29 січня до 05 лютого науково-педагогічні працівники кафедри теорії та методик початкової освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка організували та провели науково-методичні семінари на базі Гуменецького ліцею,  Шатавського і Маківського НВК “ЗОШ І-ІІ ступенів, колегіум”.

Під час засідань методичних об’єднань учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти  обговорили низку питань, а саме:

  • професійний стандарт учителя початкових класів;
  • освітню програму і навчальний план підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» денної та заочної форм навчання спеціальності 013 Початкова освіта;
  • модернізацію вищої та початкової освіти;
  • перспективний план заходів науково-педагогічних працівників кафедри теорії та методик початкової освіти Кам’янець-Подільського університету імені Івана Огієнка та вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти;
  • можливість залучення науково-педагогічних працівників кафедри до методичних об’єднань учителів початкових класів вищезазначених закладів освіти.

Приємно бачити серед учителів початкових класів наших випускників. Тепло комунікували з нашими випускниками, які є прекрасними вчителями початкових класів. І не лише з випускниками: є педагоги, які сьогодні навчаються на заочній формі спеціальності «Початкова освіта». Усі вчителі отримали сертифікати за участь у семінарах.

Під час візитів до закладів освіти зустрілися із учнями 11 класу з метою профорієнтації з урахуванням протиепідемічних заходів.

Дякуємо нашим роботодавцям за слушні поради під час формування освітньої програми «Початкова освіта» першого бакалаврського рівня. Ми враховуємо пропозиції та рекомендації колег. Висловлюємо подяку за конструктив, прийнятті рішення і комунікацію. Тільки спільно досягнемо гарних результатів у педагогічній діяльності.

Наталія Гудима, завідувач кафедри кафедри теорії 

та методик початкової освіти, 

кандидат філологічних наук, доцент