“Наші випускники”: кафедра англійської мови започатковує цикл зустрічей із філологами-практиками закладів освіти

“Наші випускники”: кафедра англійської мови започатковує цикл зустрічей із філологами-практиками закладів освіти

Студенти ніколи не бувають колишніми. Дух студентства – це назавжди. Навіть тоді, коли вчорашні студенти вже стали колегами своїх викладачів.

Кафедра англійської мови започатковує серію зустрічей під назвою «Наші випускники». 10 лютого у форматі онлайн відбулося спілкування із випускниками факультету іноземної філології, які працюють викладачами закладів вищої та передвищої освіти. Гості зустрічі – Марина Колісник, випускниця факультету іноземної філології 2018 р., голова циклової комісії іноземних мов, викладач англійської мови Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу; Галина Костенчук, випускниця факультету іноземної філології 2013 р., викладач англійської мови Кам’янець-Подільського медичного коледжу; Оксана Ткач (Капуш), випускниця факультету іноземної філології 2015 р., викладач англійської мови Одеської військової академії; Ірина Казимір, випускниця факультету іноземної філології 2013 р., кандидат філологічних наук, викладач дисциплін фахового спрямування на кафедрі англійської мови К-ПНУ.

Колишні студенти, а тепер колеги, розповіли про свій шлях до омріяної професії, про те, яку роль в їхньому фаховому становленні відіграло навчання в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка, зокрема вивчення предметів англомовного циклу. Модераторів зустрічі (завідувач кафедри англійської мови, доктор філологічних наук, професор Алла Марчишина, гаранти освітньо-професійних програм 014 Середня освіта. Мова і література (англійська) та 014 Середня освіта. Мова і література (англійська, німецька) кандидат філологічних наук, доцент Ганна Кришталюк та кандидат філологічних наук, доцент Олеся Барбанюк) цікавила думка наших випускників щодо набутих упродовж навчання в університеті компетентностей, фахових умінь і навичок, які допомогли молодим викладачам реалізувати свій потенціал у професії. Присутні також висловили низку побажань, які, на їхню думку, сприяли б більш якісній підготовці фахівців. Це, зокрема, необхідність навчання майбутнього педагога-філолога методики дистанційної роботи, посилення мовленнєвої підготовки з англійської мови, запровадження предметів міждисциплінарного характеру тощо.

На завершення зустрічі всі присутні одностайно назвали її результативною та висловили спільне бажання продовжувати співпрацю.

Кафедра англійської мови