Реклама і зв’язки з громадськістю – напрям, що надає нові можливості розвитку успішних практик профорієнтаційної роботи, сприяє пошуку шляхів популяризації університету для залучення талановитих та мотивованих вступників.
04 жовтня відбулася виробнича нарада за участі проректора з наукової роботи Світлани Миронової, керівника відділу фандрайзингу Вероніки Буторіної, керівника центру інформаційних технологій Вікторії Романюк, керівника відділу наукової роботи Тетяни Франчук та представників пресцентру університету – Юлії Штефанко і Тетяни Мельничук.
На зустрічі обговорили напрями роботи щодо популяризації К-ПНУ в інформаційному просторі: телебаченні, соціальних мережах (Facebook, Instagram, YouTube), вебсайтах університету та структурних підрозділів тощо.
Читати далі