Студенти К-ПНУ продемонстрували відмінні результати на чемпіонаті України з легкої атлетики

17-19 лютого 2023 року відбувся чемпіонат України з легкої атлетики серед дорослих та молоді в приміщенні (м. Київ), у  якому взяли участь студенти Університету Огієнка. Читати далі

Відкрита зустріч з експертами освітніх програм Середня освіта (Англійська мова і зарубіжна література) та Середня освіта (Німецька мова і зарубіжна література)

27 лютого, о 17:00 відбудеться відкрита зустріч з експертною групою під час проведення акредитаційної експертизи освітнії програм  Середня освіта (Англійська мова і зарубіжна література) та Середня освіта (Німецька мова і зарубіжна література).

На зустріч запрошуємо всіх охочих.

Щоб взяти участь у зустрічі, скористайтеся покликанням:  https://us05web.zoom.us/j/82912165669?pwd=clplM2hBbW0vaWdwQmpZS0FxczVDUT09

Ідентифікатор конференції: 829 1216 5669

Код доступу: M1yV0N

Програма візиту

Засідання вченої ради К-ПНУ: затвердження кошторисів на 2023 рік, аналіз успішності здобувачів вищої освіти та якість виконання кваліфікаційних робіт , іміджева політика університету

23 лютого 2023 року відбулося чергове засідання вченої ради К-ПНУ.

Зустріч розпочав ректор університету Сергій Копилов, який вручив науково-педагогічним працівникам подяки за результативну роботу з учнівською молоддю та підготовку переможців ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України.

Читати далі

Університет Огієнка посів перше місце у фінальних змаганнях із тхеквондо

 

21-22 лютого 2023 року в місті Хмельницькому відбулася XVIІІ літня Універсіада України з тхеквондо ВТФ.

Участь взяли 28 закладів вищої освіти з 12 регіонів України.

Кам’янець-Подільський національний  університет імені Івана Огієнка представляла команда  факультету фізичної культури, яка  посіла І загальнокомандне місце серед всіх ЗВО. Читати далі

Конференція науково-педагогічних працівників, докторантів і аспірантів університету

01-02 березня відбудеться конференція науково-педагогічних працівників, докторантів і аспірантів університету за підсумками науково-дослідної роботи в 2022 році.

Працюватиме 12 секцій:

  • Української філології та журналістики;
  • Теорії і практики початкової освіти;
  • Теорії та методик дошкільної освіти;
  • Образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та реставрації творів мистецтва;
  • Музичного мистецтва;
  • Педагогіки та управління навчальним закладом;
  • Історії;
  • Іноземної філології;
  • Спеціальної освіти, психології і соціальної роботи;
  • Фізико-математичні науки;
  • Природничо-економічні дисципліни;
  • Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини.

З планом роботи конференції можна ознайомитися в Програмі.

Участь студентів Університету Огієнка в ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Місце і роль фізичної терапії у сучасній системі охорони здоров’я»

16 лютого в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича відбулась ІІ Всеукраїнська науково-практична  онлайнова конференція «Місце і роль фізичної терапії у сучасній системі охорони здоров’я», у якій взяли активну участь науково-педагогічні працівники кафедри фізичної реабілітації та медико-біологічних основ фізичного виховання К-ПНУ й здобувачі вищої освіти спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія. Читати далі

Відкрита зустріч з експертами освітньої програми Середня освіта (Фізична культура)

02 березня, о 10:00 відбудеться відкрита зустріч з експертною групою під час проведення акредитаційної експертизи освітньої програми Середня освіта (Фізична культура).

На зустріч запрошуємо всіх охочих.

Щоб взяти участь у зустрічі, скористайтеся покликанням:

https://us04web.zoom.us/j/6575047590?pwd=VD1u7P8ELlSwDaCGTGVPWEDrajHcz9.1 

Ідентифікатор конференції: 657 504 7590

Пароль: 2023

Програма візиту 

Магістранти природничо-економічного факультету поділилися враженнями від педагогічної практики

Практика здобувачів вищої освіти К-ПНУ триває.

Упродовж лютого триває виробнича педагогічна практика у закладах освіти магістрантів К-ПНУ природничо-економічного факультету спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). Здобувачі вищої освіти працюють на посадах вчителів біології та основ здоров’я. Читати далі

Науково-практичний вебінар «Цифрові комунікації державної податкової служби та платників податків»

28 лютого в  межах співпраці кафедри менеджменту К-ПНУ з Хмельницьким університетом управління та права імені Леоніда Юзькова відбудеться науково-практичний вебінар за участю Юліани Козаченко, в.о. начальника Головного управління ДПС у Київській області, державний службовець 4 рангу,  доктор наук  з державного управління.

Тема: «Цифрові комунікації державної податкової служби та платників податків».

Покликання на конференцію Zoom :

https://us02web.zoom.us/j/82810908063?pwd=bTNRZzNQNVhEMGcyS2lNRGRTUnNTQT09

Ідентифікатор конференції: 828 1090 8063.

Код доступу: 943846.

Час зустрічі 10:00.

Запрошуємо всіх охочих!

Історія успіху випускника К-ПНУ

Єлизавета Посна – випускниця факультету спеціальної освіти, психології і соціальної роботи 2021 року (спеціальність 053 Психологія). Працює фахівцем відділення психологічного забезпечення відділу кадрового забезпечення Харківського національного університету внутрішніх справ.

Що спонукало Вас обрати фах й стати студентом факультету спеціальної освіти, психології і соціальної роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка?

Я обрала саме цей фах, тому що мені подобається спілкуватись із людьми, розуміти їх, допомагати вирішувати різноманітні життєві проблеми, відчувати і розуміти настрій людини. А Університет Огієнка я обрала завдяки позитивним відгукам моїх знайомих і жодного разу не пошкодувала про свій вибір!

 

Розкажіть, будь ласка, про свої студентські роки. Чим запам’яталися роки навчання? Кого із викладачів згадуєте? Згадуючи студентські роки, за чим жалкуєте? Спілкуєтеся зі своїми одногрупниками? Вони працюють за фахом?

Роки навчання в К-ПНУ – це цікаво проведений час із величезною кількістю позитивних спогадів і незабутніх вражень! Усіх викладачів кафедри загальної та практичної психології, окремих представників інших кафедр, а також керівництво факультету я згадую тільки зі щирою вдячністю та теплотою! Усі вони для мене більше, ніж просто викладачі, це мої духовні наставники, адже створили всі умови для формування моєї особистої траєкторії успіху!  

Згадуючи студентські роки, жалкую тільки про те, що проводили мало часу разом із одногрупниками  в позанавчальний час, мало подорожували і відпочивали.  Я спілкуюсь майже зі всіма студентами моєї групи, а деякі з них навіть стали для мене друзями.

Які навики Ви здобули під час навчання в університеті? Зважаючи на Ваш практичний досвід, як Ви вважаєте, які предмети потребували більш детального вивчення?

Під час навчання в університеті я здобула безліч навиків, які зараз використовую у своїй професійній діяльності. Серед них можна виділити наступні: розуміти людей, мотиви їхніх вчинків; розуміти себе, свої стани і бажання; здобула інструменти для особистісного росту; оволоділа навичками самодопомоги в різних кризових життєвих ситуаціях; отримала знання щодо методів і методик роботи з людьми, які звертаються за психологічною допомогою та багато інших, необхідних у роботі будь-якого психолога, навиків.

Зважаючи на мій практичний досвід, можу сказати, що в професійній діяльності психолога дуже важливу роль відіграють практичні навички  роботи з людьми, якими можна оволодіти впід час навчальних і виробничих  практик протягом навчання в університеті, а також особливо важливими є знання в таких галузях, як психоконсультування, психодіагностика і психокорекція, але й усі інші навчальні дисципліни є не менш важливими в підготовці психолога – фахівця своєї справи.

Де Ви зараз працюєте? Що входить в коло Ваших обов’язків? Вам подобається робота? Чим запам’яталися перші дні роботи?

Зараз я працюю фахівцем відділення психологічного забезпечення відділу кадрового забезпечення Харківського національного університету внутрішніх справ у місті Кам’янець-Подільський на місці їх тимчасової дислокації.

Мої функціональні обов’язки:

  • проводити заходи психологічного забезпечення серед перемінного особового складу університету;
  • під час психологічного супроводження освітнього процесу здійснювати психодіагностичне вивчення здобувачів;
  • здійснювати психологічне супроводження адаптації курсантів до специфіки навчання в університеті;
  • проводити практичні заняття, тренінги з питань формування у студентів необхідних мотивів, якостей та навичок;
  • здійснювати комплексні психопрофілактичні заходи зі здобувачами, які потребують психологічної підтримки та допомоги;
  • здійснювати психологічне консультування курсантів для подолання проблем психологічного характеру, вирішення конфліктів та налагодження процесу ефективної комунікації з оточенням;
  • проводити заходи психокорекції, спрямовані на усунення недоліків індивідуального особистісного розвитку, несприятливих психологічних, емоційних станів з метою підвищення адаптивних можливостей курсантів, відновлення їх психологічного благополуччя, розширення поведінкового діапазону;
  • надавати керівникам підрозділів рекомендації щодо створення оптимальних соціально-психологічних умов для ефективної діяльності та високої професійної функціональності в колективі;
  • вживавати заходи для оптимізації соціально-психологічного клімату в колективах, корекції внутрішньоколективних відносин;
  • психологічний супровід постійного особового складу університету.

Інколи виникають певні труднощі під час виконання моїх функціональних обов’язків, але, в загальному, робота мені подобається. Перші дні запам’ятались мені змішаними відчуттями: з одного боку, приємні відчуття, бо з’явилась можливість використовувати свої знання в практичній діяльності і отримувати за це матеріальну винагороду у вигляді заробітної плати, а з іншого боку, певні труднощі пов’язані зі звиканням до нових темпів життя і вивченням своїх прав та обов’язків в обраній мною професійній діяльності.

Що Вам допомагає розвиватися? У чому черпаєте сили, натхнення? Чи маєте час на відпочинок?  

Для самовдосконалення та розвитку я цікавлюся новою інформацією, сучасними статтями, які є актуальними для моєї професії, беру участь у лекціях, тренінгах, вебінарах тощо. Сили і натхнення черпаю у своїй роботі, у спілкуванні з друзями та близькими людьми і, звичайно, під час відпочинку, для якого в мене, на жаль, дуже і дуже мало часу.

У чому секрет Вашого успіху? Які плани на майбутнє?

Секретом мого успіху є те, що я займаюсь професійною діяльністю, яка мені до душі, і маю чітко визначенні цілі в житті, яких обов’язково досягну! Плани на майбутнє: ніколи не зупинятись на досягнутому, не опускати руки через невдачі, мати мету життя і впевнено йти їй на зустріч!

Дайте поради студентам університету та абітурієнтам: як правильно планувати свій час, ставити мету, визначати пріоритети?

Потрібно визначити сильні сторони своєї особистості (що подобається робити, що виходить найкраще, від якої діяльності отримуєте задоволення); визначити, що є найважливішим у житті, і, відповідно до своїх пріоритетів, розподілити свій час (більше часу та уваги приділяти тому, що подобається найбільше і в чому Ви бачите реалізацію своїх здібностей); поставити мету і зрозуміти, чого б Ви хотіли досягти в житті,  де б Ви хотіли знаходитись через декілька місяців/років; діяти: навчатися, вивчати, пізнавати, опановувати знання в обраному Вами напрямі, спілкуватись із людьми, які вже досягли успіхів у цій сфері діяльності, яку Ви обрали; і, найголовніше – ніколи не зупинятись на досягнутому та йти вперед на зустріч мрії і майбутньому!

Які Ваші побажання alma-mater?

Моєму найулюбленішому, дорогому серцю alma-mater – Кам’янець-Подільському національному університету імені Івана Огієнка я бажаю процвітання, сумлінних, цілеспрямованих і вдячних студентів, та ще багато-багато років навчати і випускати свідомих, активних, цілеспрямованих українок та українців, фахівців своєї справи в незалежній соборній державі-Україні під мирним і сонячним небом!

Все буде УКРАЇНА!