У сучасних реаліях фахівець повинен вміти швидко сприймати адресоване до нього мовлення, вловлювати необхідну інформацію, компонувати й виголошувати монологи, адекватно реагувати на репліки інших комунікантів, беручи участь у діалогах і полілогах. Тому основною метою мовного навчання здобувачів вищої освіти стає формування комунікативної компетентності як здатності користуватися мовою залежно від ситуації. Освітня компонента «Українська мова (за професійним спрямуванням)» сприяє її формуванню.
Кожна компетентність побудована передусім на знаннях і вміннях, але обов’язково відбиває й особистісне пізнавальне сприйняття їх людиною, пов’язує з її життєвим досвідом, цінностями, емоціями, навіть з особливостями поведінкових компонентів, – тобто всього, що може мобілізувати для активної дії. Читати далі